Onze permanent bemande helpdesk vormt de basis van uw IT-support. U kan er terecht met al uw vragen over uw volledige ICT-infrastructuur, servers, notebooks, tablets, desktops, back-ups, internet, e-mail, software… Indien een probleem niet van op afstand kan opgelost worden, wordt er een interventie ter plaatse ingepland.
Wij zijn er om u te helpen
Onze helpdesk vormt de basis van uw IT-ondersteuning.

Support
Serviceplan op maat van uw bedrijf
Met ons Remote Monitoring & Management (RMM) platform kunnen we een serviceplan op maat van uw bedrijf opstellen.
Goed beheer van uw ICT-infrastructuur is op de eerste plaats een kwestie van alertheid en pro-activiteit. Neem het uitvallen van uw servers, u mag er niet aandenken, maar vroeg of laat gebeurt het. Pech? Meestal niet, vaak geven systemen tijdig signalen af dat er iets mis is. Het is alleen de kunst om die signalen te herkennen en gepast in te grijpen alvorens er effectief een uitval optreedt. Op die manier worden er veel onnodige storingen voorkomen.Via proactief geplande beoordelingen, gestroomlijnd patchbeheer, gedetailleerde rapporten en nog veel meer helpt proactief onderhoud u het volgende te doen:
- De beschikbaarheid en stabiliteit van uw infrastructuur proactief te maximaliseren
- De hersteltijd bij een technisch incident te minimaliseren
- De prestaties te verbeteren.
- De totale eigendomskosten te verlagen.
Wil u meer weten over hoe u de continuiteit van uw bedrijf kan verhogen met een serviceplan op maat?